I´M STILL ALIVE BUT I´M BARELY BREATHING

Idag var jag med Amanda, Caisa och Sofie. Vi cyklade ända till mälarbaden! Bra gjort för en soffliggare som jag faktiskt. Innan vi cyklade dit tog jag och Amanda rollen som hemmafruar och gjorde iordning lite chokladmuffins som vi hade med oss. Riktigt goda blev dom, fast nästa gång ska vi nog ha i dom i ugnen lite till eftersom att det var som att äta smet ur muffinsform. Jaja, whatever, på kvällen var vi ett gäng tjejer hemma hos Sofie och kollade på fotboll och spelade spel. Riktigt trevligt!
Tack tjejer för en härlig dag♥
Hahaha... som ni kanske ser så är det ganska kletigt i den där burken!
Jag diggar er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0