GRYMMA BRUDAR

(NEJ JAG ÄR INTE NAKEN!, FAST DET SER VERKLIGEN UT SOM DET, MEN JAG HAR EN BLÅ BANDÅ FÖR ER SOM UNDRAR!!!)
Både jag och Fella tog våran andra spruta mot livmoderhalscancer idag! Duktiga tjejer, och plåster fick vi också! hahaha! Något som är ännu mer synd är att båda våra boyfriends befinner sig på Kos och festar, och vart är vi? I Sverige! Tur att jag ska iväg imorgon iallafall!

Nu är packningen och allting färdigt för imorgon. Har ställt klockan på 05.15!!! Hur i helvete ska jag ta mig upp? Jaja, någon timmes sömn får vi ju hoppas på, men först ska jag dra några avsnitt av OC!
Godnatt vänner♥

Kommentarer
Postat av: mia

jag trodde faktiskt att du var naken HAHAHAH nej då ! :)

2010-07-24 @ 14:19:55
URL: http://misef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0