usch

Nu när jag har suttit här ett tag och lyssnat på musik i flera timmar så känner jag verkligen hur söndagsångesten kryper fram inom mig. Jag är sugen på choklad och så vill jag inget hellre än att snön ska försvinna och att sommaren ska komma. Jag är helt blek och osminkad, har en ful vit t-shirt, joggisar, otvättat hår och faktiskt så känner jag mig riktigt äcklig och ful. Usch, den känslan har jag inte kännt på hur länge som helst. Jag tror att det är för att jag alltid försöker göra andra saker än att sitta hemma och tycka synd om mig själv. Och det vill jag inte göra nu heller så därför tänker jag hoppa in i duschen!
adios


Åh vad trevligt det skulle vara med lite sol och ljus, det är ju förfan mörkt och kallt hela tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0