jag mår illa som en gorilla

INTE KUL! INTE KUL ALLS SKA JAG TALA OM!
Jag och Fella har inte gjort särskilt mycket förutom att vi tog en spurt till bussen som tog oss till Ica Maxi där vi handlade lite caaandy. Åååå vad gott, not! Jag funderar på om jag ska starta ett nyårslöfte (även fast det är två veckor försent, hehe) som det gäller att inte äta godis på typ ett år, eller ja.. en vecka iallafall?
Imorgon ska jag till mammas jobb och slipa lite på mitt cv och sen ska jag faktiskt gå ut på stan och fiska efter jobb, jag hoppas som fan att jag får napp! Annars kommer jag nog inte ha några pengar i sommar.
Imorgon kväll hoppas jag på att det är guifmatch, för isåfall tänkte jag ta med mig älsklingen dit och kolla, det är ju faktiskt fruktansvärt roligt. Speciellt om man hamnar bredvid någon hulligan som förra gången;
-JÄÄÄÄVLA FITTA!!!!!! DU SUUUUGER!!
hehehe

Nej, nu ska vi väl dra någon film och sen blir det nog sovtajm!
tjingeling badring. Eller ska man säga pulka för att passa årstiden bättre?
jaja
TJINGELING PULKA!



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

den här bilden är min absoluta favoritbild från hela resan till Gran Canaria!
Så fruktansvärt fula båda två! HAHAHAHAHAHAHAHA.
nej skoja, ni e jette sööta!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0