Romme imorgon

Jag håller på att drabbas lite smått av panik för att jag inte alls har koll på läget inför imorgon. Liksom, vart fan är mina skidglajjor? mina termobyxor? haha, jag hoppas för deras skull att dom ligger i lådan på vinden, annars är det kört för deras del.
Efter skolan så har jag iallafall strosat runt med Fella på stan, köpt vantar och brun utan sol. Toppen! Sen drabbades jag av hungersnöd så Fella fick in mig på pastahuset utan några protester!? (egentligen hatar jag pastahuset) Men det var ju faktiskt billigt och inget folk där så vafan.. Nu sitter jag här och undrar vart kvällen ska ta mig? Ska jag vara hemma? Ska jag till Ellen med tjejerna?
Äsch vad fan det löser sig.
Nu ska jag upp på vinden så det skriker om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0