Renoverat bloggen helt själv!

Jag har precis renoverat bloggen (som jag hoppas att ni har märkt;)) helt ensam! Jag tycker själv att jag börjar bli riktigt skicklig på det där med koder osv..
Någon gång i livet ska jag väl ta med mig pojkvännen med hans kamera och ta några snygga kort till en snygg header, men sålänge får det bli såhär :)
Påtal om ingenting så sitter jag och lyssnar på Sara Lövgren medans jag väntar på Ludde. Han svarar inte på mobilen men jag hoppas att han dyker upp här snart. Om/När han kommer ska jag tvinga honom att kolla på I en annan del av Köping såklart och sen ska jag nog bjuda honom på lite kladdkaka som blev över.
Är jag inte världens snällaste?
Vore riktigt härligt om sommaren ville snabba sig hit till vårat kalla land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0