Nu är provet gjort!

jag vet att jag inte bloggade så väldans mycket igår, men jag var verkligen tvungen att plugga nästan hela kvällen. Efter skolan pluggade jag med Fella, sen kom Ludde och då åkte vi hem till honom och så fortsatte jag mitt försök till smarthet. Och när jag väl var lite smart så var det ju Vinterspelen med Gunde Svan på femman och det fick man ju verkligen inte missa ;)
Nu är iallafall det där jävla provet gjort, förutom att jag missuppfattade en fråga så gick det nog ganska bra.
Har precis ätit lunch, makaroner och köttbullar blev det idag. Och nu ska vi vänta i en timme och en halvtimme innan vi kan jobba lite matte som jag fortfarande ligger flera veckor före i. Toppen!
Medan vi väntar ska jag jobba lite på en uppsats om diabetes och hjärtinfarkt som ska vara inne på tisdag.


Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0