fireflies

Tänk er att sitta på min soliga balkong och äta färska jordgubbar med socker på?!
Åååå jag får orgasm av bara tanken! hahahahaha
Idag har det varit en härlig dag tycker jag.
När jag satt och väntade på bussen fick jag en stark sol i ögonen och med det fick jag också väldigt härliga vårkänslor! Det gjorde min dag, fyfan vad härligt det var.
När jag kom hem gjorde jag mig lite smått iordning, sen tog jag elefantöron med mjölk och kollade på One Tree Hill, därefter kom mamma hem så då hjälpte jag henne med maten och när vi hade ätit tog jag bussen ner till stan och tog en fika med min efterlängtade Fella och Nattis :)
Nu sitter jag och njuter av att bara ta det lugnt och någon gång i natt kommer väl Ludde att ramla in här, jag har nämligen tvingat ut honom på krogen. Tänkte att han skulle få umgås med sina kompisar så att han inte tröttnar på mig.
Bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0