Boys boys boys - Lady Gaga

Snacka om att den väcker minnen, jag och fella lyssnade nyss på den och kom ihåg när vi i somras cyklade till Simon Alm och skulle smyga på honom. Då satte vi oss utanför hans sovrumsfönster och hörde att han lyssnade på just den låten, och därefter smsade vi och skrev "boys boys boys we like boys and cars" hahaha jag tror att han blev ganska rädd för efter det sprang han och Alun ut med en soft air gun och jagade oss hur länge som helst runt hela området!
Ja kära folk, jag var livrädd!
Nu sitter vi iallafall hemma hos mig, snart kommer nog Amanda eller så ska vi nog åka till henne.
Det låter som en bra kväll tycker jag! :)
En rolig kväll i september typ :) Jävlar vad blond jag var, hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0