SANKTA LUCIA, SKÄNK MIG EN TIA

Idag är det den 13 december vilket innebär att det är Lucia. Inte för att jag ser det som en stor grej men det känns ändå som att julen är riktigt nära nu. Lucia tåget i skolan blev lite som en flopp, tåget bestod av endast tre tjejer och två killar. De som var med sjöng vackert, men det hade ju varit fint med lite tärnor och stjärngossar och kanske en tomte.'
-
Efter skolan åkte jag till Tunapark med Malin, Fella och Sofie. Jag handlade en mascara, och en julklapp till älsklingen. Vi har bestämt att bara köpa något litet till själva julafton för att sedan åka till Stockholm och shoppa på mellandags-rean. Det ska bli extremt mysigt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0