MIN JULAFTON

Det är lördagskväll och jag sitter för tillfället instängd på mitt rum. Min kära bror har en så kallad "förfest" bestående på två andra killar. Nu tror ni kanske att jag inte får vara med dem, men faktum är att jag sitter här frivilligt. Egentligen skulle jag ha varit med Mia men hon ville/orkade inte, synd för henne liksom.
-
Igår var det julafton och det blev en mycket lyckad sådan. Dagen började med att familjen + älsklingen åt en redig julfrukost hos mormor och morfar. Därefter åkte älsklingen hem medan vi andra fortsatte till min kusin och min pappas grav. Sedan åkte vi hem och tog det lugnt, klockan tre var det dags för Kalle Anka och därefter julklappsutdelning. Det verkar som att jag har varit snäll i år, för tusan vad nöjd jag är med mina paket! Någon annan som var nöjd med julklappsutdelningen var nog våran hund Maja, som hoppade runt, bet och busade i alla kartonger och presentpapper! Det såg ut som ett bombnedslag efteråt. Efter att vi hade ätit och snapsat så tog vi en sväng ner till mina kusiners place. Där stannade jag inte så jätte länge eftersom att älsklingen kom och hämtade mig. När vi kom hem till honom så åt vi en god efterätt med hans familj, och farmor och farfar. Dagen slutade med att älsklingen masserade mig med massageolja som jag fått av hans fina familj.
-
Magnus fortsatte med tomtearbetet efter att ha varit    Maja ville såklart vara med och äta julbord tillsammans
nere hos mina kusiner och delat ut julklappar!             med oss!♥
En mycket nöjd liten jycke som tror att hon är i paradiset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0