IT´S LIKE A DREAM, NO END AND NO BEGINNING

Det har varit en lugn och skön lördagskväll. Jag har suttit här på mitt rum med min julmust och lyssnat på musik. Allt från Jay Smith till The Script har spelats. Så fort min bror och hans umgänge har gått så ska jag lägga mig i soffan och titta på film, det kanske slinker ner en och annan lussebulle också. Är man ensam en lördagskväll måste man ju iallafall få kunna unna sig lite lyx som en saffransbulle. Jag ska inte klaga, det är värre för min vän Felicia som ska upp och jobba klockan sex imorgon bitti. Fy tusan, jag skänker dig en tanke Fella♥


Kommentarer
Postat av: fellllla

2010-12-26 @ 10:32:19
Postat av: fellllla

tack min kära vän! men det blev inget jobb! haha

2010-12-26 @ 10:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0