EN HELT VANLIG DAG I SOFFAN

När man är trött, hängig och har huvudvärk så är det faktiskt okej att vara hemma från skolan. Vad gör det om hundra år liksom? Denna dag har/ska spenderas i soffan under mitt täcke med långkalsonger och sockor. Jag har kollat på en film som heter "Tusenbröder, Återkomsten", filmen kan jag rekommendera till alla och särskilt till dom som följde serien när den gick på tv för tusen år sedan. Jag har ätit upp min glass från igår och så har jag varit ute och pinkat av Maja. Det blev en mysdag med hunden istället för en onödig dag i skolan helt enkelt. Jag är förhoppningsvis på fötterna imorgon igen så då ska jag nog gå till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0