VAD GÖR VÄDRET EGENTLIGEN?

Vid sex gick jag upp med älsklingen och åt frukost, han skulle till KTH idag igen så han tog tåget som gick 07.10. Duktig och snäll som jag var så gick jag med honom till tågstationen för att hålla honom sällskap, jag rastade Maja samtidigt också. När jag kom hem igen var jag inte alls trött men när jag lade mig ner i mitt mörka rum i min sköna säng så kunde jag inte hålla mig vaken längre.
Jag vaknade vid elva och då var det bara att gå upp och rasta Maja en andra gång. Så nu har jag varit ute och gått två gånger idag och klockan är inte ens halv ett. Klå den om ni kan!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men ikväll blir det en natt hemma hos Ludde. Vi ska mysa järnet med godis och sånt har jag bestämt.
Nu vet jag fan inte vad jag ska göra, men det lutar åt att dra en film i soffan och äta lite glass.

ÄLSKADE FJÄLLBACKA♥ Där sitter vi på Roffes båt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0