PRESENTER!

Nu har släkten knallat sin kos, och kvar är jag med lite överblivna kakor och en bit tårta! Fast det ska jag inte stoppa i mig nu, det får helt enkelt bli till frukost imorgon ;)
Jag fick iallafall ögonskuggor och pengar av farmor, Leif & mormor,morfar! Riktigt bra med ögonskuggorna eftersom att mina håller på att ta slut!
Imorgon bitti förväntar jag mig sång, frukost och lite paket på sängen av min kära mamma och bror!
Tänk er vad stora vi har blivit, nyss var vi typ 10 år! Jag kommer faktiskt ihåg när jag fyllde 10, då gick vi och bowlade med släkten och därefter åt vi god mat på Akropolis!
Nåväl, nu ska jag ut med våran hund en runda så att hon inte kissar i sängen inatt!
Sov gott alla som läser!♥
Vad tycker ni om mig i blont hår? När jag var med Rebecka så satte vi på hennes superblonda löshår (som hon hade använt på balen) över mitt hår! Det ser ju nästan äkta ut, ellllleeeer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0