GODMORGON VÄRLDEN

Jag har precis vaknat, så nu sitter jag och lyssnar på musik och ska snart göra iordning frukost!
Emma kommer nog ganska snart också, vi ska väl bara ta det lugnt och leka lite med Maja (hunden).
Jag har alltid velat ha en hund, och när mamma träffade Magnus så fick jag plötsligt världens bästa hund på köpet. För hon är verkligen världens bästa, sjukt lydig!
Jag vet inte riktigt vad hon är för ras, men jag vet att hon är en blandning mellan schäfer och nåt annat!
Kanske inte blev ett så jätte intressant inlägg för er, men jag har ju faktiskt varnat er i förrförra inlägget att jag hade tröttnat lite, fantasin har runnit ut nu. Dags att få i sig lite frukost!
Ha en bra dag!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0