YES

Idag har jag varit i Vingåker och hjälpt Ludvig att hitta en kostym till studenten, det blev en mörkblå som var jätte fin! När vi kom hem igen så kollade vi på Guifmatchen och sen skjutsade Pelle hem mig. Nu kommer jag inte att få träffa min pojkvän på 4 dagar, och det känns konstigt! Han ska nämligen jobba i Stockholm tills på fredag. Bajskorv! Men jag älskar dig ändå♥
Igår firades Ludde hemma hos honom, hans släkt kom så vi käkade god mat och sånt där! Sen hände inte så mycket mer!
Jag vet att det har varit dålig uppdatering men nu är det faktiskt lov och då kan det hända att man har bättre saker för sig än att sitta vid datorn. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, det verkar som att alla mina vänner är upptagna med annat så jag lär ju bli hemma hela kvällen, men äsch, det kanske är lika bra.
Ha en bra kväll allihopa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0