TREVLIG DAG

Dagen har varit rolig! När vi kom dit fick vi vänta en liten stund innan det var dags för hår och smink. Blev inte så nöjd med mitt smink men sånt är livet. Jag fick till och med gå tillbaka och säga till henne att jag var helt svart under ögonen.
Därefter fick vi vänta några timmar innan vi fick fota oss. Jag blev inte så nöjd med mina bilder faktiskt men jag kan väl lägga upp en här iallafall för eran skull;)
Jag är ganska trött och jag hoppas att min pojkvän kommer hit snart, för jag behöver en puss.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: caisa

fin tjej =)

2010-04-15 @ 20:09:56
URL: http://facc.blogg.se/
Postat av: cissipissipäronpung

hahahaha! Tack Caivell! Jag tycker inte att den är så jätte fin faktiskt;)

2010-04-15 @ 20:18:51
Postat av: Manda

Jätte fin ju!!!!!!!

2010-04-15 @ 20:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0