TISDAG

Förlåt att jag inte bloggade igår, men som ni vet har man ju inte alltid tid.
Igår var jag iallafall i skolan, sen på stan med Fella och därefter ett skitdåligt träningspass på Friskis.
En jävla tant, dålig musik och cprörelser?
Därför ville jag ta med älsklingen ut och springa senare, vill man bränna fläsk så vill man.
Han var dock bättre än mig, men eftersom att jag är så söt så sprang han iallafall inte ifrån mig.

Vi var nyss på minnesstunden av Robert Mårtensson. Jättefint var det samtidigt som man inte kunde hålla tårarna borta. Jävlar vad jobbigt det var. Livet är så fruktansvärt orättvist och samtidigt som jag grät för honom så tänkte jag på min kusin Carro (dog i cancer när hon var 14) och min pappa.

Nu ska vi gå och ha idrott men smart som jag var imorse så lämnade jag alla saker i Luddes bil.
TOPPEN! eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0