NU ÄR DET VÅR PÅ RIKTIGT!

Idag har det varit en helt okej dag! Började väl med en funderare om jag skulle gå till skolan eller inte, har fått jätte ont i halsen av någon anledning? Men tuff som jag är så gick jag iallafall. Jobbiga lektioner var det idag, men god mat för en gångs skull!
Efter skolan kom Ludde och hämtade mig, vi åkte till nåt ställe där vi skulle lämna in en högtryckstvätt som var trasig. Hehe, vuxenpoäng?! Sen stod vi utanför min port och kramades innan han tog cykeln ner till gymmet! Jag känner att det här blir ett onödigt långt inlägg om... haha ingenting! Något som är värt att nämnas är att min lilla mormor fyller år idag! Gratttis! Snart ska jag upp till dom och äta smörgåstårta.
Mmuums!
HAHA! En bild från julafton i grancanaria;) Vi hade julklappsbyte på skoj och jag fick en kohatt och en snopp!
TOPPPEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0