MORA IS THE SHIT

Efter skolan åkte jag och Fella ner på stan och gick runt. Dels så gick vi med Malin en stund och sen med Simon. Vi hamnade till slut på Subway och efter mycket försökande att stå emot en kycklingmacka med currydressing så misslyckades jag.

Nu är vi ute i mora hemma hos Felicia, sitter vid hennes dator uppe i stugan och hon pratar i telefon. Riktigt chill helt enkelt. Imorgon har vi sovmorgon vilket är mycket skönt, det blev väldigt många sovmorgnar den här veckan men det är faktiskt okej!
Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på sen men något skoj blir det ju alltid! 
För jag har världens bästa vän och vi har alltid roligt tillsammans!
Love you soulmate♥
 


Världens bästa människor!
Jag älskar er, pojkvän och bästis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0