LÅNGFREDAG

Igår blev det en mysig dag, jag spelade monopol med världens bästa vän och världens bästa pojkvän. Sedan fick vi skjuts av Dennis till Phoenix och där åt Fella och Ludde pizza, sen gick vi till Spicy Hot där jag köpte med mig lite nudlar. Sen satte vi oss tunavallen och kollade på lite fotboll. Därefter kom Simon och hämtade Fella så då kollade jag och älsklingen på en ganska bra film, den hette "The wedding date".
Idag vaknade jag av att Ludde låg och nosade mig i ansiktet, fast det tog ett tag eftersom att jag drömde att någon sminkade mig. Haha, vi låg kvar i sängen ganska länge och sen åt vi frullle.
Nu är jag ensam och väntar på att Fella ska komma hit, vi får se vad vi hittar på för bus!
Ha en bra fredag♥
JAG VILL HA TILLBAKA MIN GAMLA HÅRFÄRG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0