I LOVE YOU PHILLIP MORRIS

Eftersom att Remember Me inte gick på bion längre så gick vi på I love you Phillip Morris istället. Filmen var verkligen rolig men vissa människor förstörde, dom hade tydligen aldrig varit på bio här i Sverige förut och visste väl kanske inte att man ska hålla käften och visa respekt för alla andra, och inte springa in och ut var femte minut.
-
Idag vet jag inte vad som händer, funderar starkt på att ta en promenad till Pappas grav och säga hej, det var så längesen och därför har jag faktiskt lite ångest. Ikväll tror jag att det blir en hemmakväll, antingen hos Ludde eller hos mig, det spelar liksom ingen roll. Vackert väder har vi fått idag iallafall och det ska jag försöka ta vara på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0