the kooks♥

till att börja med måste jag bekänna en sak.
jag är mycket avundsjuk på min kusin vitamin, som just nu befinner sig på världens bästa och finaste hotell i turkiet!
Patricia, nu får du fan njuta åt mig också!

Idag har det väl inte hänt så mycket speciella saker... efter skolan som jag slutade klockan tre begav jag mig hemåt på min fina cykel. Satte mig direkt med ett glas oboy och pluggade på naturkunskapen som jag faktiskt kan ganska bra nu! har prov på det imorgon så det är ju tur att det sitter...
Lagom tills jag var klar smsade Ludde och frågade om han kunde komma hit en stund, självklart fick han det. Efter en stund smsade Fella och sa att jag kunde komma ner på stan och äta kebab med henne.
Självklart gjorde jag det!
Där satt vi väl ett tag tills vi tog bussen hem till mig igen, mer plugg och sedan var det idol.
Nu har jag precis duschat, och vi ska väl snart kolla film eller något liknande!
heippa


du är så fin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0