jag tror att vi kommer stormtrivas!

Hej allhopa! Kom hem från skolan för en stund sen, ensam! för första gången på evigheter är jag inte med fella! haha, känns lite konstigt fast ändå skönt... skönt att inte göra någonting för en gångs skull!
Mamma skickade länk med bilder på hotellet!
Helt seriöst fella! Vi kommer nog att stormtrivas!




Fan vad kul det ska bli! läängtar för mycket redan! det jobbigaste är att tiden går så sakta när man vill att den ska gå fort. Så jag får helt enkelt glömma bort det några veckor...
he-he
Nu ska jag fortsätta att läsa min engelska bok! tror att jag kommer somna, men det är okej. Man får vara trött!
heippa

Kommentarer
Postat av: fella

jävlar i havet! jag vill dit, NU! helt seriöst så kan jag knappt vänta, fyfan vad skoj<3<3<3<3<3<3<3<3<

2009-09-21 @ 18:22:25
URL: http://feliciabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0