här satt vi...

i soffan med nyköpt godis, tv och dator... Självklart sitter jag är med Fella som alla andra nätter/kvällar/dagar.
Innan vi dampcyklade till coop (vi hade 20 minuter på oss innan dom stängde) så kollade vi på idol med Ludde och Martin!
Vi är också klara med flodhästarbetet och tyskan! så just nu simmar livet som fisken i vattnet!

Ikväll kan vi vara uppe senare än vanligt eftersom att vi har sovmorgon till 10.20 imorgon! Det är rätt nice tycker jag! det dåliga med torsdagar är att jag slutar klockan fyra, men det är ju tur att det är ganska så bra lektioner!

Nu känner jag att jag inte har så mycket mer att säga till er idag, men vi hörs igen imorgon!
puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0