♥Ludde

godkväll allihopa!
Tänkte faktiskt ta och hoppa i säng nu, men först en liten uppdatering över vad som har hänt idag!
Började med att jag vaknade bredvid världens bästa ludvig♥ men det var tydligen ingen ursäkt att vara hemma från skolan, så jag var såklart tvungen att gå upp. Runt klockan åtta sprang jag ner till Fella och hennes mamma som plockade upp mig längs vägen, vi hann precis fram i tid och slapp skriva lappjävel som man alltid måste göra om man kommer försent, där ska man skriva hur lång tid man kom försent och orsaken till det!
jag vet, jätte töntigt!
Skolan var rolig idag, kanske för att jag var så trött att jag skrattade åt nästan allt som hände runt omkring mig...
Efter skolan blev det att åka ner på stan, jag och Fella återfick våra vackra klockor som båda lyckats glömma hemma hos Simon i fredags
Nu är FACC helt fulländat igen!
Efter en stund kom Ludde och Martin, och någon timme senare följde Ludde med mig hem, vi pluggade, åt, kollade på idol och bara myste!
tycker om dig så fruktansvärt mycket!
föresten var ludde och tog kort i studio igår med linus, virre norre och jonit!
Ludde, du blev SUPER MEGA SNYGG på dina bilder...

Måste påpeka en till sak, jag känner mig ensam! varken Fella eller Ludde kommer sova med mig inatt, hur ska det här gå? Sängen kommer iallafall kännas ovanligt stor, för stor!
Kanske kommer jag fantisera om läskiga grejer? och då kan ju inte någon av er lugna ner mig!
Nej, kanske blir det att sova inne hos Dennis eller mamma...



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: din <33

jag tycker om dej mer :) o de vet du ;) ! <33 och tack det bästa är att vakna brevid dej ! <333

2009-09-23 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0