converse is the shit

det är de verkligen! och idag har jag äntligen köpt nya, det var på tiden!
mina förra var vita från början, inte vita längre och fulla med hål lite överallt!
Det är så skönt med converse, man kan verkligen ha dom till allt! okej, kanske inte bröllopsklänning... men ni hajjar!
Till leggins, strumpbyxor, jeans eller mjukis!
CONVERSE♥

Jag och Fella är i mitt rum, hon sover, jag bloggar! Snart ska jag väcka henne och då ska vi väl plugga lite! Har Engelska tills imorgon.
Varför är jag alltid ute sista dagen med allting? Jag kan helt enkelt inte planera, jag har ingen aning om hur man gör det faktiskt.

Ikväll är det Idol, åååååååååå jag blir så arg på att Eddie inte gick vidare:O
SUG DASE GETPUNG.

Nej, nu ska jag väcka fella, mouhahahaha
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0