söndag utan söndagsångest

Min lördagskväll blev så jävla lyckad.
Började med god mat på Ming med Nattis, Fella, Emma, Ellen, Amanda och Tilda.
Sen drog vi oss mot Ellens lägenhet i norr och sjöng singstar, och hade det allmänt trevligt!
Vid halv tolv bestämde vi (fella, emma och jag) för att åka till Amanda Heldring som var hos Ludvig i Torshälla.
Med oss fick vi också mina favoritkillar som mötte upp oss på bussen.

Efter mycket dans och prat med några snubbar från Frankrike och Kalifornien (om jag minns rätt) så snubblade jag och Fella in genom min dörr runt tre.

Grattis Nattis och Martin♥

Idag vaknade jag och fella runt halv elva, efter frukost, film och segande så skjutsade mamma Dennis och jag hem fella till Mora, och därefter åkte vi och handlade.
Trevlig familjesöndag... hehe

Nu sitter jag vid min söta och framförallt sega dator, har precis städat i mitt rum.
Snart kommer Ludde men innan dess ska jag äta
MAMMAS HEMMAGJORDA KÖTTFÄRSSOPPA!
ärligt talat så finns det nästan inget bättre


eller okej, du är mycket bättre än köttfärssoppa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0