satan i gatan vad skönt att denna dag är över.

JAAA!
vill ni veta en sak?
jag överlevde denna onsdag.
och jag gjorde det bra.
så det så!

idag började helvetesdagen 09.05.
Sippe och Felicia kom och hämtade upp oss innan
(GRATTIS SIPPE TILL KÖRKORTET, OCH GRATTIS FELICIA ;D)
vi började med engelska, booktalk! som gick överraskande bra för min del.
sen fortsatte vi med uppsatsen om boken som vi precis hade pratat om... hann faktiskt färdigt med den idag!
efter engelskan var det bara att dricka en varm choklad för att sedan bege sig mot aulan där naturkunskapsprovet väntade på oss. Läskigt värre, men jag tror iallafall att jag fick G på det där!
Sen var det lunch och efter det matte och företagsekonomi prov!
Hör ni vad mycket prov jag har haft idag?
Men nu kan jag nästan säga att det är lov!
bara två dagar kvar i skolan sen en hel vecka som jag ska utnyttja för fullt!

Ludde har nyss varit här och gosat lite med lilla mig, och snart kommer felicia och tar över!
Men först:
mjölkmakaroner och hemmagjorda pannbiffar!


jag vill ha sommar!
(bild tagen från midsommar då jag var i Julita med tjockissläkten)

Kommentarer
Postat av: Sipppwe

Tack min vän :)<3

2009-10-21 @ 19:07:21
Postat av: Sipppwe

Tack min vän :)<3

2009-10-21 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0