målare är underskattade

dom som är målare borde få flera miljoner i månaden bara för att dom har ett sånt tråkigt och jobbigt jobb!
Idag har jag och Felicia målat taket och väggarna vita, vilket var sjukt jobbigt!
I flera timmar har vi stått och kollat uppåt och haft mjölksyra i våra stackars armar,
varför gå till ett gym och träna när man kan träna hemma?

Nu har vi precis tittat färdigt på Tuttgalan på tv3.
Man blev verkligen berörd av inslagen som dom visade, det slutade många gånger med att jag, fella och Annelie satt med blöta kinder.
Kanske för att man vet så många som har drabbats, till exempel min egna lilla söta farmor!
(fast hon klarade sig galant och mår toppen idag)

Nu vet jag inte vad vi ska hitta på, men imorgon ska vi fortsätta på vårat projekt och sen ska vi in till stan och leta utklädnings-kläder tills på lördag då vi ska på maskerad!
Sola ska vi nog också hinna med :)

nehe, nu ska vi antagligen ut till husvagnen där vi sover nu när vi arbetar uppe i fellas stuga!
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0