KENT MED AMANDA HELDRING♥

Idag har det varit en bra dag gott folk.
Började såklart med att jag vaknade hemma hos Ludvig♥ Bara det säger ju att jag fick en bra start på dagen. Sen var det dags för skolan, inte lika kul, men med Felicia, Amanda och Caisa så blir det ändå bra. Det blir mer än bra ska ni veta! Efter skolan blev det Pasta Huset för min och Fellas del, mumsigt!
Gick på stan ett tag efter det och sen kom Anneli och hämtade oss för att sen åka ut till Mora en stund!

Har ni ätit Pommes, Korv och RÄKSALLAD tillsammans någon gång? För det hade inte jag innan idag och familjen Bernhardsson tyckte att jag var knäpp som aldrig hade ätit det, hm undra vilka som är knasiga egentligen?

Efter krubbet så kom jag på att jag hade glömt min halsduk uppe i Fellas lilla röda söta stuga. Den ligger väl ungefär 30 meter från huset precis bredvid skogen. Det var kolsvart och jag var livrädd när jag gick upp dit, fast ännu räddare var jag när jag skulle gå ner igen.. Det slutade med att jag sprang ner till Fella och nästan hoppade upp i armarna på flickan.
Oj så det kan gå ibland...

PÅTAL OM INGENTING SÅ SKA JAG KOLLA PÅ KENT MED AMANDA DEN 28 APRIL!
FAAAAAAAAAAAN VAD KUUUUUUUUL!

Nu sitter vi och kollar på Efterlyst och käkar Maltesers! Mumsigt ska ni veta!
Imorgon har vi sovmorgon till 10.20, vilket betyder att Fellas tutte håller på att ploppa ut!
haha, skoja. Men ni hajjar?


FELLAFELLAFELLAFELLAFELLA
HAR
KULKULKULKULKUL
MED SIG
SJÄLVSJÄLVSJÄLV.
ville bara tala om det :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0