I see your true colours

sitter med mamma i köket, båda har datorerna uppe så det känns nästan som att vi ska lana!
haha, men det vore ju inte helt fel ;)

Idag har jag varit i skolan från 10.20 till 16.00. Vid lunch var det musikmatchen som gällde!
Mitt lag bestod av mig, Fella, Caisa, Amanda, Rowaida och Mattias (våran lärare)
hehe.
Som ni kanske förstår så vann vi inte, men vi kom till Semifinal iallafall...
och det bästa var att vi vågade ställa oss på den där jävla scenen som dom hade byggt upp mitt i framgången, där stod vi och gissade låtar, sjöng dom och skämde ut oss medans hela skolan kollade på.
Det ni, det är inte varje dag...
eller jo

Snart kommer Ludde hit, sen blir det antagligen lugnt här hemma.
Vi drar väl en film eller nåt :)
Men nu kallar tvn på mig, heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0