helgen

Förlåt att jag inte har uppdaterat sen i torsdags. Men har haft annat för mig faktiskt!
i fredags var jag med ludde, kollade idol, var en sväng hos jonit och sen cyklade vi hemåt igen.
Igår (lördag) var jag hela dagen med Ludde och company någonstans i skogstorp och fotade. Ganska kul, iallafall när Fella kom! Efter det så åkte jag och fella hem till mig, käkade, gick ut med maja, drog till mälby, åkte tillbaka igen, gick ner på stan och träffade Ludde och dom, sen hem igen, kollade Beck, sov.

Idag vaknade vi runt ett. Sen dess har vi inte gjort mycket alls, vi har väl pluggat lite företagsekonomi. Har prov imorgon! och så har jag duschat!
Snart ska jag väl göra mig iordning och sen ta bussen till Ludde, sover där inatt :)

Det var väl allt jag hade och skriva just nu
heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0