HEJSAN

min dag började bra, vaknade upp med Ludde så annat kan man väl inte tänka sig!
efter skolan åkte jag ner på stan med fella, träffade Emma på bussen så vi gick med henne en stund, jag letade efter jacka. Kanske kanske att jag har hittat en på stadium, but we´ll see! ha-ha
efter letandet satte vi oss på kebab huset, ovanligt va?
Därefter gick jag och fella till mammas jobb och ritade en stund! sen kom Fellas mamma och hämtade henne så jag gick upp till mamma igen och jobbade matte, duktig är jag!
När jag och mamma kom hem så hittade jag en gammal hårfärg som mamma köpt i New York, och några minuter senare fick mamma äran att sätta i färgen i håret på mig.
Resultatet blev väl lite sisådär!

Nu är Ludde här, vi ska snart gå ner till Statoil eftersom att pojken vill köpa någon dricka, och efter det ska vi kolla på Svenska Hollywood-fruar.
Det tycker jag låter som en bra måndagskväll!
heippa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0