GODMORGON

Idag skulle Ludde till Högskolan ganska tidigt, klockan tio...
han försov sig och fick nog stressa lite för en gångs skull!
Men det var ganska onödigt, för hans högskolegrupp hade tydligen bestämt sig för att ses klockan 12 istället.
Så min älskling kom tillbaka till mig snabbare än väntat!

Nu har han iallafall gått och den här gången tror jag inte att han kommer tillbaka.
typiskt
Dagens planer är att träffa Caisa, Amanda och Fella och sova hos Caisa ute i Ärla...
Vi ska väl bada jacuzzi och äta pizza som förra gången kan jag tänka mig!
Men med dessa tjejer blir det antagligen något väldigt galet som sker också!

Cissi Andersson gillar dettaY

Något som jag inte gillar är nya facebook?!?!?!?!
vad vill dom?:(
Nehe nu ska jag väl börja göra mig iordning lite smått...
vi hörs! heipppa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0