17/10-09

YES EDDIE ÄR KVAR I IDOL!
erkänn att han var grym igår!
Rabih var också sjukt bra!
och just det, hejdå Camilla.

Min fredagskväll tillbringade jag med älsklings ludde♥
vi njöt av varandras sällskap, kollade film och myste, en perfekt start på helgen helt enkelt.
tycker om dig snygging, du är underbar

Så, vad händer idag? Jag ska iallafall vara med Felicia, sen vad vi hittar på vet jag inte än.
Antagligen något skoj som alltid, men kanske vi ska bryta vanan och vara tråkiga?
Svaret på det är enkelt, det går ju faktiskt inte att ha tråkigt med Fella, så varför ens försöka?

Nu ska jag ta mig en dusch, måla naglarna och lyssna på the kooks.
The kooks är så sjukt bra att jag får ont i magen,
dom är lätt en av världens bästa band!


Vi hörs senare, puss pårej Tomas



Ursäkta bilderna. (från nyårsafton 2008)
Men kolla vad brun jag var!
Jag vill verkligen utomlands NU!
ungefär två månader kvar, håll ut cissi

Kommentarer
Postat av: ludde <3

en super fredag helt klart! :) <3



ursäkten godtages ej ! du är rsöt på bilderna serru! :) <3333



2009-10-17 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0