måndag

min måndag började bredvid min älskling hemma hos honom. Det bästa med att vakna upp med honom är att jag blir glad hela dagen efter det!
Därefter gjorde vi oss iordning och sen skjutsade hans mamma oss till bussen, och vet ni?
För en gångs skull så kom jag faktiskt i tid till skolan!
Dagens lektioner var naturkunskap (kollade på Al-Gores film; En obekväm sanning) Fast jag kollade inte så mycket med tanke på att jag och Fella hade en hel del att prata om. Efter filmen var det tyska, segt som vanligt!
Efter lunchen var det bara företagsekonomi och matte kvar! Jag är stolt över mig själv som jobbade på med matten hela lektionen även fast jag knappt fattade ;)

Nu sitter jag och kollar på Fresh Prince in Bel Air! Det kan ju nästan vara världens roligaste program! Will Smith är ju världens kåtbock! hahaha
Senare kommer Ludde och då får vi se vad som händer. Men mysigt blir det ju alltid♥
Ha en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0