kent - röd

Sitter och lyssnar på Kents nya album på spotify!
Jag har inte hunnit lyssna på så många av låtarna, men än sålänge låter det grymt bra!
tänk dig Amanda, den 28 februari ser vi dom! LIVE

Förövrigt sitter jag och väntar på Ludde, han skulle träna om 20 minuter, så jag lär ju hinna dö av längtan innan han ringer på dörren! Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig alltid för länge!
Snart är det krubb som står på listan, pasta med mammas baconsås!
mummma, det sitter aldrig fel! så sjukt gott faktiskt

det var allt för mig just nu, ha det bra♥


hahaha! bild från nattbadet sommaren 2008
snygggggaa

Kommentarer
Postat av: Emma Ahlenius

jag säger bara slick slick slick haha =)

2009-11-16 @ 18:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0