heartbreak hotel

hallå i stugan!
Min söndag startade hemma hos Fella ute i Mora där vi spenderade lördagskvällen. Där bjöds det på god mat, sing star, massor med godis, och film! En riktig myskväll helt enkelt!
Igår var jag också i Västerås med familjen och Ludde, vi åkte till Mediamarkt och IKEA.
På IKEA köpte vi korgar till min garderob så att det skulle bli någon struktur därinne. Och det var ett höjdarköp om ni undrar!
Just nu sitter jag hemma hos Ludde, han duschar och jag väntar här vid datorn. Sen ska jag utmana honom i pingis, men han vill nog inte spela mot mig. Han tycker att jag är för bra för honom! eller var det tvärtom?
Klockan 21.00 är det en kanonbra film på fyran som jag rekommenderar!
Heartbreak Hotel!
Bland de bästa svenska filmerna som finns tycker jag! hahaha
Nej nu ska jag kila härifrån, heippa♥

Ludde, jag tycker om dig så fruktansvärt mycket!


Siv-Britt och Maj-Britt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0