björsund

hehe nej men hejsan!
sitter just nu i Labans rum med Fella. Grabbarna kollar någon dålig film och vi har mest ångest för att vi missar idol! Och inte vågar vi väl gå ner till Linus mamma och pappa och titta med dom?
haha aldrig i livet.
När den dåliga filmen är slut så ska vi kolla på någon skräckfilm, ni vet den där: para(någonting) achtivity!
Jag längtar verkligen, har hört av så många att man skiter på sig i blöjan.
Nu har ju jag dårå ingen blöja så jag kanske klarar mig.

Föresten så har Fella fått sin present, det var en fotobok med bilder på mig och henne, snäll va?
Hon blev iallafall VÄLDIGT lycklig!
Nu ska jag kila och killa Fella under fossingarna, mouhahahaha!
heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0