24dagar

hallå gott folk!
idag mår jag faktiskt lite bättre än igår, febern har gått ner lite men halsen är död.
så jävla typiskt!
Idag vaknade jag kvart i tolv och då lade jag mig i soffan under täcket och kollade på Sex and the city the movie! Jag hade glömt hur bra den filmen var!
Fast man blir ju grymt avundsjuk på deras liv i New York, jag menar deras garderober helt fulla med snygga kläder och skor!
JAG VILL OCKSÅ HA.

Just det, igår kom Fellas present ner i brevlådan! Jag hoppas att hon blir riktigt glad för den, det skulle jag bli iallafall! Nu är båda sjuka, så vi får se när jag får tillfälle att ge den till henne. Jag längtar verkligen!
och på tal om att länga till något så är det bara 24 dagar kvar tills jag och Fella + min familj drar iväg till GRAN CANARIA! så jävla härligt!!!!!!!!
Felicia, förstår du hur nära det är nu?:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0