02.47

Hallå alla fans!
Just nu är klockan 02.47 och vi (Amanda, Caisa och Jag) sitter/ligger och kollar på Linas kvällsbok. Tjejerna lär somna inom kort och då ska jag kila in till mig.

Sen Caisa bloggade sist så har vi hunnit med en tripp till Hållsta, Ludde och dom lanade nämligen där så vi var ju tvungna att åka dit och visa våra skills! Både på gitarr, sång, pronto och cs (jag tror att det var det som dom spelade iallafall)
Efter några timmar skjutsade min älskling hem oss, väldigt snäll eftersom vi då slapp ta bussen.

Nej, nu ska jag kolla på när Lina ligger under täcket och med sig själv och håller på i framstjärten!
HAHAHAHAHA, så jävla skämmig film!
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0