vi är inte såna som i slutet får varann´

Här sitter jag i min varma säng och lyssnar på Håkan.. försöker lära mig lite texter också så att man kan några när han ska uppträda på Peace And Love! Jag kom precis hem från skolan så jag har nyss bytit om till mjukisbyxor!
Finns det något bättre än att komma hem, byta om till mjukis, käka mellis, sätta sig i sängen med datorn i knät och med en Håkan som dånar ut från högtalarna? Nej.. Det trodde jag inte heller!
Håkan är lika klockren som Melissa Horn.. Men det beror ju förståss på humöret! Känner man sig på chill-olyckligt kär humöret så är dessa artister som gjorda för just den stunden! Jag har dock börjat tröttna på all min musik.. vad gillar ni för musik? I need some inspiration! Kommentera och skriv :)
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.. blir väl att kolla på Barcelona-Chelsea så att jag är beredd på om en viss person kommer lacka på mig eller inte! haha..
Men innan det ska jag nog läsa en bok, eller massa gamla tidningar, eller kolla på en film.. Jag ska ta det jävligt lugnt helt enkelt!
Ha en riktigt trevlig dag allihopa! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0