vi är i globen!

Jag finner inga ord i hur jag ska uttrycka mig angående gårdagen. Men det var så jävla mäktigt att se hur Guif slet åt sig finalplatsen från Sävehofs händer! Även fast det inte var deras bästa match så vann dom! Och det är vinsten som räknas! När slutsignalen gick så grät jag.. Jag kramade om Alice och grät, sedan sprang jag ner på planen för att krama om Janne, världens bästa tränare som också är min lärare! Därefter blev det kramkalas med Heukur och Krille.. Helt fucking unbelievable att dom vann! Jag är typ lyckligast på jorden som har biljetter till finalen.. och det bästa är att mitt älskade Guif ska få spela i stora Globen!!! Detta ögonblick har jag väntat på enda sedan jag började kolla på Guifs matcher! Vilket var otroligt längesen! Nu har dom nått sitt mål, och globen ska skina Eskilstunas stolta färger; Röd!
Idag var jag otroligt utmattad i skolan eftersom att det inte blev så mycket sömn inatt. Kom nämligen hem 2 inatt! Tur att vi hade sovmorgon till halv tio och slutade efter bara tre lektioner! Dvs 12.45.. Nu sitter jag och väntar på besked om jag ska ner på stan för att träffa Fischer och Alice eller om dom bara ska komma hit och chilla lite, eller ingenting alls..
Förövrigt så har jag ingen träning idag vilket är väldigt skönt eftersom att jag ska sova tidigt ikväll!
Imorgon är det nationella prov i matte, men vafan... Vem bryr sig????
Bilder från Guifmatchen+Bussresan kommer!

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0