it´s not so bad, you´re only the best I ever had

Mina planer blev faktiskt ändrade idag! Johanna frågade om jag vill komma och steka med henne i slagsta.. och vad gör man inte för dom som faktiskt behöver en? Jag lät atombombnedslaget i garderoben vänta och cyklade därmed till en stekhet altan i slagsta!
Under dagen hann vi faktiskt med mycket! Vi solade, Sofie kom, vi spelade kubb, köpte slagstaglass, cyklade, kollade OTH, åt grillat m.m!
Dagen var grymt skön! Mycket roligare än att städa garderoben... Fast om man ska vara lite negativ så måste jag ju ta den någon annan dag, inte kul, inte kul alls!
Vädret var faktiskt grymt idag, nästan som en varm sommardag! Det var första dagen som jag använde shorts utan att frysa! Riktigt skönt vill jag lova!
Nej, nu ropar min madre på mig,
vi hörs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0