socialaktivitet lördag-söndag

Idag har jag varit uppe hos mormor och morfar för att hämta min belöning av städningen! Jag fick toffifee och 470 kronor.. Snacka om generöst! Och snacka om att jag älskar min mormor och morfar!
Därefter gick jag hem och la mig på balkongen o stekte i några timmar! Sååå skönt! Men sååå varmt! Hoppas att vädret håller i sig länge nu!
yeye, nu ska jag berätta lite av vad som hände i helgen!
Det började med att Carro delade upp oss i grupper.. 4 i varje. Sen fick vi ett papper på saker vi skulle cykla och ta kort på! Det hette Eskilstuna Challenge tror jag! Det höll vi på med i fyra timmar.. och under den tiden cyklade min grupp till
klosterkyrka
sporthallen
fröslunda OKQ8
vilsta herrgård
skjulsta badplats
Mesta pizzeria
Tunapark
Hällbys IP
McDonalds på västerleden
Ica Maxi
Torshällas gamla biosalong "Saga"
Vi cyklade väldigt mycket med andra ord.. När vi kom tillbaka till Ellfolk där vi hade samlats på morgonen sp fick vi göra vad vi ville i några timmar.. Vi la oss på parkeringen och solade i det varma vädret!
Runt klockan halv fyra började vi sätta upp det stora tältet som vi skulle sova i.. sen grillade vi, spelade kubb, golf och chillade helt enkelt!
Innan vi skulle sova låg vi och berättade spökhistorier för varandra... Det roliga var att vi tänkte: Tänk om det kommer någon inatt och typ skrämmer oss..
Runt klockan tre mitt i natten så vaknar jag av att alla ligger helt förskräckta och frågar vad som har hänt.. Då hade tydligen några "killar" bankat på tältet och skrikit och så.. jag sov som en stock så jag hade inte vaknat!
En av våra ledare jagade dessa killar runt hallen ett x-antal varv, sedan körde hon, jag och becca efter dom med bilen när dom sprang iväg!
Det visade sig vara Charlie och hans vän.. (några vi känner, som var fulla och skulle skoja)
hahahaha så knäppt!
Imorse vaknade jag sist av alla och tältet var tomt, de enda som var där va fischer och Alice så vi gick upp och åt frukost.. Jag sov faktiskt ganska bra inatt trots att jag låg på liggunderlag!
Jag kanske är en tältmänniska trots allt..
Efter frukosten så körde vi igång med cyklingen igen.. Denna gång höll vi oss i torshälla och det var roligare uppgifter.. såsom:
Be en busschaufför om autograf
Ta kort på en kille som nickar en boll i mål
Ta kort på en bonde och hans traktor
Haha, det gick ju faktiskt ganska bra...
Min grupp kom trea. De som vann fick kexchoklad... Ganska snålt kan jag tycka. Jag menar, vi kämpade som djur på våra cyklar för ett pris.. Som var kexchoklad? HAHA!
Nej.. nu är det Systrar i Jeans som gäller!
Ha en bra kväll! ♥
BILDER KOMMER SENARE!

Kommentarer
Postat av: agnes

Låter som två toppendagar. Önskar att jag varit med :<

2009-05-31 @ 21:29:37
URL: http://agnesliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0