Sluta dröm om det ljuva livet

Jaha vad ska man skriva om dagen? Vi hade tydligen Nationella prov i Tyska idag... haha, helt oförberett var det iallafall! Men det var en enkel hörförståelse så jag tror att det gick bra! Vi slutade egentligen kvart över tre idag.. Men på hemkunskapen så gjorde vi ingenting, så det tog bara fem minuter! Så jag cyklade hem och nu sitter jag här och väntar på att Alice ska sluta.. Hon ska nämligen komma hit innan våran träning och sen ska vi åka dit tillsammans! Ikväll blir det först en halvtimmes löpning, sen yoga! Längtar verkligen.. Det ska bli så sjukt skönt att få röra på sig, även fast jag har så ont i revbenen från i tisdags! Känns verkligen som att någon har slagit mig i revbenen.. Riktigt hårt!
Det blev lika i matchen mellan Chelsea - Barcelona igår.. Vilket betyder att en viss person som satsade pengar på Barca för att jag sa det, inte är glad på mig idag! Men eftersom att jag är så söt så borde han ju faktiskt förlåta mig! Pengar är inte allt.. ellerrrr?
Nu alla fans ska jag äta min goda Liche-Äppel yoghurt! Helt underbart god är den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0