idag skulle det faktiskt ha varit din dag

Min dag har varit en pina idag! Inte nog med att vi slutade fyra, vi hade hade slöjd också! Men pricket över i:et var nog att pappa skulle ha fyllt 47 år idag! Därav är jag jävligt depp nu..
Efter skolan åkte jag och mamma o köpte blommor, sedan till kyrkogården! Jag kom på när jag stod där att det var grymt längesen sist.. kanske för att jag hatar att åka dit.. Man får liksom någon slags bekräftelse om och om igen av att det hemska verkligen har hänt!
Yeye, hur som helst! Jag saknar dig pappa, och jag älskar dig faktiskt fortfarande! För även om jag inte är hos dig varje dag, så är du med mig varje dag! Och det är väl ändå det viktigaste?





Kommentarer
Postat av: catja

stackars dig!:( vad har hänt med honom?

2009-05-24 @ 13:22:42
URL: http://catjastyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0