I hate this part

Jag har så grymt tråkigt just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt.. funderar på att duscha, men om jag gör det nu som kommer jag inte ha något att göra senare! Shit vilka I-landsproblem jag har! Här sitter jag och klagar över att jag har tråkigt.. jag menar, det är ju inte världens undergång! Det finns ju faktiskt de som har det värre!
Som barnen i Afrika till exempel.. Dom skulle nog göra vad som helst för att få sitta i min sköna säng och vara helt uttråkade för en gångs skull!
Kanske man ska göra som blondinbella och göra en dreamboard? Fast jag har nog alldeles för dålig fantasi för att göra en sån.. dessutom måste man vara kreativ och ha material! Jag har inget utav det..
Annars kanske jag kan lägga mig och läsa.. antingen skvaller eller en bok! Bra idé! Synd bara att jag nog är för trött, lär ju somna och sedan få boken i huvudet...
Nej, någon vacker dag ska jag göra upp en lista på saker man kan göra när man har tråkigt!
Kom med förslag vetja, så blir listan klar snabbare!
Nehe.. nu ska jag väl fortsätta fundera på vad jag ska göra.. funderar på att baka senare! We´ll see!
Heippa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0